Medlemskommitté

Välkommen till medlemskommittén

Nu närmar sig golfsäsongen 2022!

Vi i medlemskommittén finns till för dig som är medlem i ForshagaDeje GK. Vi har som målsättning att skapa en positiv atmosfär där ni medlemmar upplever en god klubbkänsla och tillhörighet, där ni också kan vara med och påverka klubbens utveckling. Vi vill att du som medlem ska trivas i klubben där vi också tänker genomföra olika arrangemang/aktiviteter som ska passa alla medlemmar, låg som höghandikapare.

Vi i medlemskommittén arbetar med fadderverksamhet för nybörjare (99-37 hcp) under säsongen. Klubben ser det som ytterst viktigt att alla nybörjare som så önskar får chansen att spela med en fadder efter en genomförd grundutbildning med instruktör.

Så passa på och ta kontakt med någon av oss i medlemskommittén om det så gäller en fadderrunda eller övriga frågor/funderingar, se kontaktlista enligt nedan.

“Öppet hus-dagar” kommer att anordnas för intresserade.

Vi avser att jobba med medlemsrekrytering vid olika aktiviteter i Forshaga kommun.

Förslag till olika gemensamma aktiviteter tas tacksamt emot. Kontakta gärna någon av nedanstående i medlemskommittén!

Medlemskommittén 2019 Telefon Mail
Kristoffer Alenius 073-692 14 11 aleniuskristoffer@gmail.com