Välkommen till ForshagaDeje GK

Vi hälsar dig välkommen, du som kommer med husbil och husvagn till vår fina och funktionella ställplats i anslutning till klubbhuset.

Vi har 8 st uppmärkta ställplatser för husvagn och husbil, med tillgång till el.

Vi kan tyvärr inte erbjuda er tömning av latrin, men vatten kommer ni enkelt åt på framsidan av klubbhuset.

Vänligen vid parkering, håll 4 meter mellan ekipagen.

Omklädningsrum med dusch och wc finns i klubbhuset och rena handdukar finner du i omklädningsrummet. Öppettider: 07.00 - 22.00 vartefter larm slås på.

Ankomst skall anmälas i receptionen, eller ske dagen efter när receptionen är stängd.

Följande andra faciliteter finner du hos oss:

-    Wifi i klubbhuset

-    Badplats

-    Möjlighet till fiske (fiskekort krävs)

-    Kanotuthyrning (extern partner)

Priser

100 kr/dygn för medlemmar, kontakta kansliet

150 kr/dygn per plats för golfare. Golf - ID fyller du i då bokning görs.

200 kr/dygn vid endast camping.

Ändringar/avbokningar hanteras via telefon eller mail med klubbens kansli, info@forshagadejegk.se, 0552 - 41440

Boka din ställplats online, se nedan.

Klubbens golftränare/ shop

Vår golftränare finns tillgänglig för lektioner och har en välfylld shop.

Bokningsvillkor
Betalning sker med kort i samband med bokningen.

Ändringar/avbokningar hanteras via telefon eller mail med klubbens kansli. Telefon 0552-41440. E-post: info@forshagadejegk.se.

Incheckning sker från kl.14.00 ankomstdagen, och utcheckning sker senast kl. 13.00 avresedagen.

Tillgång till klubbens omklädningsrum finns mellan 07.00 - 22.00 vartefter larm slås på. Var noga med att lämna lokalen i tid, tack!

Vi förbehåller oss rätten att kunna flytta ekipage mellan ställplatser då behov föreligger.

Då golfspel sker på utcheckningsdagen ber vi dig parkera ditt ekipage på den vanliga parkeringen innan du börjar spela.

Ställplatser